Randamentul anual promis clienților, dar şi răspândirea iPhone-urilor au făcut ca noul serviciu financiar lansat de Apple, disponibil deocamdată doar în SUA, să aibă succes.
În ziua lansării, noul cont de economii oferit de Apple a atras aproape 400 de milioane de dolari de la utilizatorii din Statele Unite, unde este disponibil acest serviciu.
Deja după primele patru zile, în conturile de economii erau depuşi în jur 990 de milioane de dolari, conform unei surse anonime citate de Forbes.
Aceeaşi sursă susţine că, la finele primele săptămâni după lansarea serviciului, acesta avea deja în jur de 240.000 de conturi, mai spune publicația preluată de news.ro.
Experţii spun că, dincolo de răspândirea iPhone-urilor, care acaparează mai bine de jumătate din piaţa din Statele Unite, un factor important este randamentul anual de 4,15% oferit de Apple.
Media randamentelor anuale pentru conturile de economii din SUA este de doar 0,35%.
Conturile de economii oferite de Apple sunt operate de Goldman Sachs, care are o ofertă proprie cu randament mare, de 3,9% pe an - sub ceea ce oferă Apple.