Vremuri interesante - solutii profesionale TAZ

Buna ziua,

Deoarece zilnic incercam sa fim mai buni si mai profesionisti in cadrul parteneriatului pe care il avem, as vrea sa vin in intampinarea provocarilor lansate de situatia actuala din lume si sa va asigur de intregul nostru sprijin si dedicare cu instrumente profesionale cum ar fi:

1. Fiecare tehnician TAZ beneficiaza de access la aplicatia licentiata si securizata de support de la distanta ScreenConnect (deja exista instalata pe calculatoare multora dintre clientii nostri care si-au dat acceptul) si prin care putem intra direct pe mediile dvs. de munca in cateva secunde – este o modalitate securizata de access la aceasta aplicatie si comunicarea in cadrul acesteia + sunteti anuntati pe ecran de cate ori tehnicianul va intra.

2. Fiecare tehnician TAZ beneficiaza de licenta si cont Microsoft Teams – platforma prin care putem programa si avea sedinte de support cu share screen, putem programa sedinte de consultanta, partaja fisiere etc.

3. Fiecare tehnician TAZ beneficiaza de un mijloc de transport cu care asigura vizitele in perfecta stare de siguranta.

Situatia actuala ne incurajeaza sa luam masuri de siguranta atat pentru noi, cat si pentru clientii nostri, fara insa a periclita buna desfasurare a contractelor pe care le avem in desfasurare.

As dori, daca se poate, sa primesc un feedback pentru organizarea viitoarelor vizite in functie de planificarea activitatii fiecarui client: putem sa continuam vizitele la sediile dvs., asa cum o faceam saptamanal, sau putem sa programam in acelasi interval orar - pentru clientii a caror activitate se desfasoara de acasa  - support online, pentru urgentele care nu se pot desfasura de la distanta urmand sa intervenim fizic.

In lipsa unui raspuns, vom continua sa facem vizitele la sediile dvs. conform contractului.

Pentru orice detalii, va stau la dispozitie.

Multumesc si multa sanatate!

Ionut